My note

My NoTe

من هنوز از بازى کلاغ پرمیترسم، میترسم بگویم تو، و تو آرام بگویى پر…!!!

My note

   نمیدونم از کجا شروع کنم! حرفایی که واسه نوشتن دارم زیادن! راحت مینوسم که راحت بخونید، گاهی هرچقدر فریاد هم بزنید کسی نمی شنوه ولی شاید خوندن رو درک کنه. برای همین مینوسم. شاید اونم یه روز بخونه و بفهمه چی داره میگذره. 

   دوست داشتن! شاید بشه اسمش رو گذاشت دوست داشتن ولی این 1طرفس! دقیقا همون دوست داشتنیه که آدم رو نابود میکنه.

   هیچ وقت فریادهام رو نمی شنوه. وقتی دارم از درد و کلافه بودن درونم به خودم می پیچم منظورم رو نمی فهمه. داغون شدنم رو می بینه ولی...

   شاید من زیاد سخت میگیرم ولی خلاف تعهد ناگفتمون من دوستش دارم. دوست داشتنی که واسه ی اون تعریف نشده. فقط خودم رو داغون میکنه، گاهی میگم ترکش میکنم و تموم میشه ولی نمیتونم، راحت میگذره چون مشکلی با موضوع نداره ولی من چی؟ منم میتونم راحت فراموشش کنم؟!

   سخته! قبول کردن شرایط نامقبول واسه دوست داشتن یک طرفه خیلی سخته!

   گاهی آرزو میکنم اونم مثل من باشه، اونم دوستم داشته باشه ولی نه نمیشه، اون فقط یک دوست داشتن عادی رو بلده که من ازش دورم!

   دارم دور شدن و رفتنش رو حس میکنم. حسی که الان واسم سخته! ای کاش بتونم فقط قبولش کنم!

 



نظرات شما عزیزان:

☠♫♬♪دیوونگی های من♫♬♪☠
ساعت20:29---13 تير 1391
دوست داشتن به تعــــداد دفعات گفـــــتن نیست

حسیست که باید بــــــی کلام هم لمــــــس شود

very niceپاسخ: merC duste khubam ke behem sar zadi!


nahid
ساعت11:46---13 تير 1391
مرا از چه میترسانی؟!

از عشق؟!

از دوست داشتنت

یا دوست داشته شدنم؟!

کجای کاری!

که دیگر
پاسخ: مرسی خیلی خوشمله!


nahid
ساعت11:45---13 تير 1391


سلام عزیزم

منم مثل تو همین حسو دارم من دارم خودمو واسش میکشم ولی طرف انگار نه انگار خیلی بی خیال ... ولی با همه اینا بازم دوسش دارم نمیتونم فراموشش کنم...پاسخ:مرسی ناهید جون!ممنون که سر زدی!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  چهار شنبه 13 / 4 / 1391برچسب:My,Note,فراموشی,دوست,داشتن,ساعت دلتنگی  توسط Silence Girl